יצירת קשר

שמלת כלה פשוטה

 
שמלת כלה פשוטה, אשר נקראת גם "שמלת כלה קלאסית" היא שמלת כלה בעלת מראה הנדסי אשר נראה לרוב בסרטים דוקומנטריים, דרמות ואפילו אנימציות, כאשר המאייר נדרש לאייר כלה ולעשות זאת עם קווי מתאר פשוטים אך ברורים. צורתה של השמלה היא משולש, כאשר החלק העליון מכיל פחות מחשופים מאשר שמלות עם מחשוף, אולם זו לא נחשבת שמלה צנועה, כלומר – אופן הלבוש יוצר מחשוף ברמה מסוימת. הבד העיקרי של השמלה הוא משי לבן, ולעתים יש גם הבלחות של בד תחרה לבן-שקוף.
 
למי מתאימה השמלה?
 
השמלה מתאימה לבחורות דקות גזרה. גם כאשר השמלה היא במידות גדולות, מדובר בעיקר על בנות גבוהות, ללא גזרה מלאה. עבור אלו הזקוקות לפתרון לבוש – אשר מתאפיין בהתאמה לגזרה המלאה נדרשת שמלת וינטייג', אשר עונה על הצרכים של כל הכלות, בהתאם לעיצובים שונים וגזרות מגוונות. הצורה הספציפית שיוצרת השמלה הפשוטה הקלאסית מתאימה לנשים דקות גזרה. בנוסף, השמלה מתאימה לאלו שרוצות להתחתן באווירה הקלאסית. ישנן כלות שמבקשות לחדש אלמנטים שונים בחתונה שלהן, החל משינוי מקורי של הסילבוס (חתונה הפוכה) ועד ליצירת לבוש מקורי, ועבורן מתאימות יותר שמלות וינטייג'.
 
מהו מחיר השמלה?
 
מחיר השמלה תלוי בסוג הבד שעל השמלה, במידת האינטנסיביות שבשימוש בו ובנוכחות חומרים נוספים שאינם בדים, כמו ציפוי השמלה באבנים טובות. המחיר אינו זול אמנם, אך יש לכך פתרון: אם נוכחת לדעת שהשמלה מתאימה לך ומוצאת חן בעינייך, בררי האם ניתן לשכור את השמלה, ולהחזירה לספק לאחר מכן. בררי מהם תנאי ההחזר, ומהו זמן השכירות המותר (בשעות) בתמורה לתשלום אשר ננקב כמכיר השכירות.
 
היתרונות של שמלת כלה פשוטה
 
·         מתאימה למי שצריכה לחשוב ולהגות בדקה ה- 90 עיצוב שמלה ואין לה רעיונות בתחום הוינטייג'.
 
·         עמידה, בעלת מראה נקי, ויוצרת את האפקט הרעיוני של כלה מתחתנת בבירור רב.
 
·         עשויה מבדים משובחים ונוחים להפליא.
 
קולקציה חדשה שמלות כלה 2016 תעוצב על פי סגנונך האישי, אך הצורה שלה כשמלה קלאסית תישמר. מומלץ לשבת עם המעצבת או המעצב על הרי-דקורציה של השמלה בהתאם לדרישותייך מוקדם ככל הניתן~
 
צרי עמנו קשר בנוגע לבחירת שמלת כלה פשוטה בהתאמה אישית לעיצוב גופך ופנייך!